Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie,
poniżej przedstawiamy informację o konkursie na radnego Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy (kadencja 2024-2026). Zachęcamy do zapoznania się.
Uprzejmie informujemy, że w dniu 1 września 2024 r. kończy się kadencja Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
W związku z powyższym zgodnie § 4 ust. 2 załącznika do uchwały nr V/30/2019 Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy z dnia 20 lutego 2019 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów i nadania jej Statutu, ogłasza się:
Konkurs na radnego Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów
m.st. Warszawy (kadencja 2024-2026)
Do konkursu mogą zgłaszać się uczniowie klas VII i VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych:
- zamieszkujący na terenie Dzielnicy Ursynów i nieuczący się w szkołach prowadzonych przez m.st. Warszawa, które położone są na terenie Dzielnicy Ursynów (szkoły publiczne na terenie dzielnicy Ursynów)
lub
- niezamieszkujący na terenie dzielnicy Ursynów ale uczący się w szkołach położonych na terenie Dzielnicy Ursynów, których nie prowadzi m.st. Warszawa (placówki niepubliczne).
Zgłoszenie kandydatury do konkursu, odbywa się poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego według załączonego wzoru na adres:
Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
do dnia 20 września 2024 r.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem „Konkurs na radnego MRDU”.
Warunkiem dopuszczenia kandydata do konkursu jest podpisanie wszystkich oświadczeń
o wyrażeniu zgody zawartych w załączonym formularzu przez:
1) rodziców/opiekunów prawnych w przypadku kandydata niepełnoletniego;
2) kandydata, jeżeli jest pełnoletni.
Kandydaci, którzy spełnią powyższe warunki oraz złożą wymagane dokumenty w terminie zostaną powiadomieni o dacie posiedzenia komisji konkursowej, podczas której będą mieli możliwość zaprezentowania swojej kandydatury.