Uprzejmie informujemy, że w dniu 01 września 2020 r. kończy się kadencja Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
W związku z powyższym, na podstawie § 13 ust. 2 załącznika do uchwały nr V/30/2019 Rady Dzielnicy Ursynów z dnia 20 lutego 2019 r., w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów i nadania jej Statutu, ogłasza się:
Konkurs na radnego Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Do konkursu mogą się zgłaszać uczniowie klas VII i VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych/ponadgimnazjalnych:
- zamieszkujący na terenie Dzielnicy Ursynów i nie uczący się w szkołach prowadzonych przez m.st. Warszawa i położonych na terenie Dzielnicy Ursynów
lub
- uczący się w szkołach położonych na terenie Dzielnicy Ursynów, których nie prowadzi m.st. Warszawa.
Zgłoszenie kandydatury do konkursu, odbywa się poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego według załączonego wzoru na adres:
Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
do dnia 25 września 2020 r. do godziny 12:00
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem „Konkurs na radnego MRDU”.
Warunkiem dopuszczenia kandydata do konkursu jest podpisanie wszystkich oświadczeń o wyrażeniu zgody zawartych w załączonym formularzu przez:
1) rodziców/opiekunów prawnych w przypadku kandydata niepełnoletniego;
2) kandydata, jeżeli jest pełnoletni.
Kandydaci, którzy spełnią powyższe warunki i złożą wymagane dokumenty w terminie zostaną powiadomieni o dacie posiedzenia komisji konkursowej, podczas której będą mieli możliwość zaprezentowania swojej kandydatury.